Pedagogisch practicum

Kwaliteit

Het zijn eerstejaars studenten: wat kan ik daarvan verwachten?
Studenten besteden veel tijd aan de opdracht en krijgen goede begeleiding van zowel docenten als een inhoudelijk expert. Op deze manier proberen we de kwaliteit van de adviezen en het adviesrapport te waarborgen.
Tegelijkertijd zijn de studenten nog maar net begonnen aan hun studie; vaak is dit de eerste keer dat ze een praktijkadvies schrijven of met een professionele organisatie samenwerken. Het leren van de studenten staat daarom centraal in de opdracht. Dat betekent dat zij fouten moeten mogen maken en soms een opdracht onvoldoende zullen afronden. Door met uw instelling mee te doen aan het Pedagogisch Practicum, kunt u een heel wezenlijke bijdrage leveren aan het leerproces van de volgende generatie professionals.